wyszukiwanie zaawansowane
» Zasady reklamacji

Nasze nowości

WYPRZEDAŻ ŻAKARDY

Zasady reklamacji

... w skrócie

1) przed odebraniem przesyłki sprawdź, czy nie ma uszkodzonego opakowania
    - jeżeli stwierdzisz uszkodzenia opakowania mogące świadczyć o zniszczeniu towaru nie odbieraj paczki !

2) jeżeli odebrałeś przesyłkę, której  zawartość nie odpowiada Twojemu zamówieniu  
    - niezwłocznie się z nami skontaktuj !

3) masz 2 lata od daty zakupu na zgłaszanie nam reklamacji

4) w przypadku konieczności zareklamowania towaru uprzedź nas telefonicznie bądź mailowo o tym fakcie, a my udzielimy Ci wskazówek jak szybko i bezproblemowo przejść przez proces reklamacji.

5) nie przyjmujemy paczek pobraniowych.
 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@firankowo.pl lub telefonicznie: 604 704 630
 

Szczegóły zasad reklamacji zostały przedstawione w naszym Regulaminie.
Gotowy druk zgłoszenia reklamacyjnego można pobrać w zakładce DRUKI do pobrania

 

Przejdź do strony głównej